پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250806
مجيدي: فوتبال برد و باخت دارد/ مرادمند: کار خاصي نکرديم، به منشا ادب ياد بدهند
تاریخ انتشار : 1400/04/05 09:36:44
نمایش : 1406
بازيکنان و کادر استقلال پس ديدار مقابل گل گهر صحبت کردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در هفته بيست و چهارم ليگ برتر استقلال موفق شد گل گهر را با ۲ گل شکست دهد. بازيکنان و کادر استقلال پس از پيروزي تيمشان در اين بازي صحبت کردند.

 
*رضاوند: کنعاني زادگان؟ کاري به او ندارم
 
 آرش رضاوند هافبک استقلال پس از برتري دو بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر در هفته بيست و چهارم ليگ برتر اظهار داشت: بازي خوبي بود و هر دو تيم موقعيت هاي خوبي داشتند. استقلال خيلي هوشمندانه بازي کرد. دو گل در نيمه اول زديم و تا آخر مسابقه حفظش کرديم. موقعيت هاي ديگري هم داشتيم که مي‌توانستيم از آنها استفاده کنيم اما مهم سه امتياز و برد بود. 
 
وي درباره عقب نشيني تيم استقلال در نيمه دوم توضيح داد: موقعيت هايي داشتيم. البته در نيمه اول دو گل زده بوديم و نيازي نبود خود را به آب و آتش بزنيم. خدا را شکر توانستيم نتيجه را حفظ کنيم.
بازيکن استقلال درباره اينکه آيا مشکلات بازيکنان اين تيم کمتر شده، عنوان کرد: نمي خواهم صحبت کنم و مرا وارد حاشيه نکنيد.
 
رضاوند درباره اينکه آيا پرداختي و امکانات بازيکنان استقلال در روزهاي اخير بيشتر شده است، گفت: پرداختي که صورت نگرفته و امکانات هم که يک شبه درست نمي شود. ان شالله تلاش مي‌کنند و از فصل بعد شرايط بهتر مي‌شود. 
 
وي درباره اظهارات محمد حسن کنعاني زادگان مبني بر اينکه «بازيکنان استقلال چند برابر ما مي گيرند، نوش جان شان اما تظاهر نکنند» توضيح داد: کاري به کنعاني‌زادگان ندارم و کار خودمان را مي کنيم اما آنچه مشخص است همه مي دانند و آن را مي‌بينند. اميدوارم شرايط درست شود.
 
*مهدي پور: مديرعامل و هيات مديره استقلال را نمي‌بينيم
 
مهدي مهدي پور هافبک استقلال س از برتري 2 بر صفر استقلال مقابل گل گهر سيرجان اظهار داشت: مي‌دانستيم که بازي سختي داريم، اما خوشبختانه با سه امتياز از زمين خارج شديم که خيلي هم حساس بود.
 
وي در مورد پاداش مجيدي به بازيکنان گفت: مجيدي بازي قبل 10 ميليون تومان از حساب شخصي اش داده بود و بعد از اين برد نيز 20 ميليون تومان داد. فقط مي‌توانيم بگوييم دم او گرم. ما تمام تلاش مان را مي‌کنيم که محبت‌هاي او و هواداراني که در ورزشگاه نيستند را جبران کنيم.
 
هافبک استقلال در مورد کنعاني زادگان گفته که استقلالي ها بيشتر از ما مي‌گيرند، اما تظاهر مي‌کنند، عنوان کرد: اين اتفاق خوبي نيست که آنها در مورد تيم ما و ما در مورد آنها صحبت کنيم. به نظرم حسين بايد تمرکزش را بيشتر روي تيم خود بگذارد و ما هم خودمان مي‌دانيم چه مشکلاتي داريم. بازي قبل گفتيم مشکل مالي زيادي داريم، اما الان چيزي که نياز داريم امکانات و يک رختکن خوب و زمين تمرين است. امکانات اوليه اي که يک تيم ليگ برتري بايد داشته باشد را متاسفانه نداريم.
 
مهدي پور ادامه داد: به نظرم در اين جبهه‌اي که ايستاديم، تنها هستيم. سرمربي تيم براي اينکه به بازيکنان روحيه بدهد، از جيب خود پاداش مي‌‌دهد. شخصا اصلا از هيات مديره خبر ندارم که چه کار مي‌کنند. اصلا مديرعامل را نمي‌بينيم و کنار ما نيستند. الان کادرفني و بازيکنان يک طرف تنها مانده‌اند.
 
وي در مورد روند خود با يک گل و يک پاس گل گفت: تلاش مي‌کنم در هر بازي به تيمم کمک کنم. هر گلي که به ثمر مي‌رسد همه بازيکنان از سيد حسين حسيني تا مهاجم همه کمک مي‌کنند. گلي هم که زدم روي يک کار تيمي خوب بود.
هافبک استقلال در خصوص حمايت هواداران از بازيکنان و کادرفني تاکيد کرد: هوادار واقعيت را مي‌بيند که بازيکنان و کادر چطور تلاش مي‌کنند. آنها هميشه کنار ما هستند.
 
*مرادمند: کار خاصي نکرديم، به منشا ادب ياد بدهند
 
محمدحسين مرادمند مدافع استقلال پس از برتري دو بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر درباره اعتراض تيم حريف به داوري اظهار داشت: داور کار خودش را مي‌کرد. در يک بازي جنگ است اما هرکس مستحکم باشد و تمام توانش را بگذارد، مي‌تواند پيروز شود. ما هم توانستيم به سه امتياز اين بازي خانگي برسيم.
 
مدافع استقلال درباره درگيري‌اش با گادوين منشا و ادعاي وي مبني بر فحاشي آبي پوشان توضيح داد:‌ فقط توصيه مي کنم به منشا ادب ياد بدهند.
مرادمند درباره بازي خوب استقلال مقابل گل گهر گفت: بازي خوبي بود اما کار خاصي انجام نداديم و سه امتياز يک ديدار خانگي را گرفتيم. صد در صد کادرفني تيم حريف را آناليز کرده بود و توانستيم يک بازي خيلي خوب را انجام بدهيم.
 
*مجيدي: فوتبال برد و باخت دارد
 
فرزاد مجيدي کمک سرپرست استقلال بعد از پيروزي 2 بر صفر مقابل گل‌گهر در جمع خبرنگاران در مورد اينکه شما جعبه سياه باشگاه هستيد، اظهار داشت: هواداران استقلال از اين برد خوشحال هستند. هواداران در اين سال‌ها سختي‌هاي زيادي کشيده‌اند و به آنها تبريک مي‌گويم.
 
وي درمورد اينکه فرهاد مجيدي به جاي هيات مديره باشگاه به بازيکنان پاداش مي‌دهد، خاطر نشان کرد: بازيکنان ما لياقت‌شان بيشتر از اينهاست و نمي خواهيم با اين صحبت‌ها برد را به کام هواداران تلخ کرد.
کمک سرپرست استقلال در مورد اينکه تا چه زماني قرار است اين تيم برنده شود، گفت: فوتبال برد و باخت دارد و بازيکنان ما تلاش مي‌کنند و مزد زحمات‌شان را مي‌گيرند. اين برد حاصل تلاش سرمربي، مربي، کادر فني، بازيکنان و همه اعضاي تيم است.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html